16 Temmuz 2010 Cuma

Dr.Murad

yaş 26 olunca yeter pınarcan artık kendine bakma zamanı geldi geçiyo gülerken yüzünün aldığı halin farkında mı diilsin diye kendi kendimi gazlarken ürün araştırmasına girdim ve daha sonrasında hep merak ettiğim muradın ürünleri ile tanışmak istedim..ilk ürünüm yağlı cildime yağsız oil free sunblock güneş kremini aldım çok yoruma gerek olmayan memnun kalınıcak bi ürün sadece kokuya hassassanız biraz bu ne ya oluyosunuz ama denge süper ve sıfır parlama..
bi diğer ürünüm ise Oil-Control Mattifier SPF 15 bu nemlendirici favorim oldu..cildim çok yağlıdır yağlı olması kötü bir görüntü de yaratıyor haliyle..fakat bu ürün
cildimdeki yağlanmayı azalttı (-bunu yüzünde bi değişiklik var diyenlerden tespit etmek bi hayli kolay oldu:))ve cildimin resmen nefes aldığını hissediyorum ve inanılmaz rahatım sanki cildime masaj yapılmışta bırakılmış hissi yaşıyorum her defasında..bununla birlikte makyaj altında oldukça iddialı...örn;cildim yağlı fondoten sürünce hem ağırlık hem pütür görüntü hem de bi süre sonra acayip bi parlama ;parlamayla birlikte buranın sıcağında ter e noluyodu sanki biri almış elini suratımda gezdirmiş gibi abuk bi hal alıyordu ama dr.muradın muhteşem ürünü taban olarak kullandığımda inanın makyajın hiç bi türlü ağırlığını hissetmedim gayet mat ve sağlıklı bi görüntü oluşturdu..şiddetle tavsiye ederim..
işte ürünümüz..

2 yorum:

azzzra dedi ki...

güle güle sürün tatlımm :)))

pınar dedi ki...

saol tatlım :)