31 Mayıs 2010 Pazartesi
alttaki haberi okuduktan sonra aldatılmam yakındır diorum :))
Can Tanrıyar "Niye gece hayatını bırakamadınız da, eşinizi bıraktınız?" sorusuna da şu cevabı verdi: "Evliliğimizin son 6 ayında aramızda bir soğukluk vardı. Birbirimize dokunmakta bile zorlanıyorduk. Petek'ten ve evden sürekli kaçmak istiyordum. Çünkü Petek kendisini bırakmıştı. Klipte ve sahnedeki gibi seksi, alımlı değildi. Yanımda makyajsız, eşofmanlı, ayağında pufidik terliklerle dolaşıyordu. Bunu hangi erkek kabul eder ki? O zaman da kendimi hep dışarıya attım"...
hepsi böle mi düşünüodur sizce :))
{hurriyet}
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

7 yorum:
bence evet..bu sadece erkekler için söz konusu değil bence.sizler evde sürekli pijamayla dolasan sosyal aktivite olmayan bir eş ister miydiniz? evet ara sıra herşey olabilir(hastalık vb.) ama bu alışkanlık oldu mu sorun vardır!
ay sen kokoş kesin süslenir püslenir oturursun evde ama düşünsene akşam eve gidince en rahat şeyleri giymek istiorum
sana gece elbisesi giy demiyorum sadece güzel bir mini sort,askılı bir badiyle de gayet güzel olabilirsin..ama birbirine uyumlu renkler olsa :)
Niye hep bayanlardan bekleniyor ki?? Erkekler nasıl dolaşıyor sanki evde takım elbise ve kravatla mı :)))
:)) öyle valla alta bi şort üste tişört bitti gitti ben nie süslenicem hıh :P
aaa çok ayıp etmiş petek dinçöz!kadın dediğin her daim kliplerdeki gibi olur bi kere.evli kadınlar asla pijama giymemelidir.bu konuda can beye tam destek veriyorum .yazıklar olsun sana petek .bide evde makyajsızmış yuuh yani.terlikliymiş ohaa!!adam da haklı,kendini dışarı atıyo..
şaka bi yana can tanrıyar saçmalamış..
her erkek öyle değil ya.ancak bazıları evet böyle malesef.ama her her erkek değil gerçekten.
:))) komikmiş adam başka bişi denmio..
Yorum Gönder