10 Mayıs 2010 Pazartesi
hafta sonu ne yaptık +13..
evlenmeden sevişmek ayıp mı?hayır bence diil..sevdiğin adam yada kadını arzulamak onunla her türlü oynaşmaya girmek sürekli tavşan durumlarında olmak bana garip gelmiyor..evlilik öncesi kocamla birlikte olduk evet annem duysa bi çoğunuzun annesinin vericeği bir tepki gösterirdi ama oldu..adamın evine gidince o annen evde yokken sana gelince kaçınılmaz sonmuş bunu öğrendim..neyse biz sevgiliyken ben ölür biterdim kocama..her an öpmek ister, her bulduğum köşede sıkıştırır ve her an aklımda 40 yaramaz tilki dolaşırdı..ama gel gör ki şu son bir yıldır ben olsam beni aldatırdım durumlarındayım nedeni ise anladığın gibi adama ısrarla vermiyorum..sebeplerini çok düşündüm onu seviyorum ama neden birlikte olmak istemediğimi bulamıyordum taki bu hafta sonuna kadar önceden eziyet olan bitsede rahatlasam dediğim durumları 1 yıl sonra yaşamadım nihayet ve sevgililkten sonra en uzun iki günü geçirdik..sonra da gördüm ki sorun benim kafamdaymış bazı ailemle ilgili olayları çok büyütmüşüm kafamda ve bunu haketmeyen kocamada olaylar böyle yansımış..ne kadar yanlış yaptığımı son iki günden sonra anladım..herseye rağmen x bana karşı hep çok anlayışlıydı hiç niye demedi ama üzüldüğünü anlamak zor olmuyordu..neyse işte bana dayandığı bunca şeye benimle göğüs gerdiği ve bu kadar mükemmel biri olup benim gibi bencil birine katlandığı için ona tşk etmek istedim bunları hiç okuyamicak olsada içimi rahatlatmaya ihtiyacım varmış :) seni seviyorum xman...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder