evet irenç bi başlık ama bende çok düzgün bi karakter diilim yani bunu kabul edip yolumuza öle devam edelim oki mi tatlişler..başlık konuya uymasada içimden geldi sonrada bari bu başlığı attım bi de itirafta buluniimde senin ne irenç biri olduğunu anlasınlar ha olurda kalırlarsa tamamdır ama giderlerse de canları saolsun dersin tek takılırsın burda dedim kendime ve başlıyorum işte..regl olucaım dönemlerde inanılmaz gaz problemim oluyo ve işteyken koştur koştur wcye ama evdeyse kociyle otururken çaktırmadan kaçırmalar (allahtan kokmuyor!)ama ya gece?gece noluyo sizce elbetteki tutamıyorum yani aslında uyku arasında ne kendimi kasarak kaçırmak ne de kalkıp wcye gitmek işime gelmiyo hı bi de ben zaten 12 den sonra wcye tek gitmeye korkarım korkağım ben.:(..neyse işte ilk evlendiğimizde daha usturuplu daha hanım hanımcık daha dikkatli ve özenliydim ama gel zaman git zaman maalesef benim evliliğimde o özeni koruyamadım kocama karşı ve bildiğin mal oldum..hala otururken gizliden yapıyorum ama gece uyuma numarasıyla bi bırakıyorum ama ne bırakmak tatataaaammm patır patır gidio sesler..zavallı kocamda sabah dün gece gene oldu ben sesten uyanıyorum sen nasıl farketmiosun dio gülerek ben pişkinliğe vuruyorum olayı yani özetle kadın gibi bi kadınla aldatılmam yakındır yazarım size :)!ve düşünsenize bu adam gittiğime geldiğime karışıyo olum salak mısın gör işte karın ne boktan bi hatun!hem siz osurmuyo musunuz diip üste çıkmaya çalişiim :P
şimdi sıra geldi asıl konuya rüyama...
ay gece bi korktum bi korktum yazıcam şimdi ama bunu okusanızda sizde aynı etkiyi bırakmaz yanımda olmanız lazım anlamanız için..neyse işte uyuyorum bi alış-veriş merkezine gitmişim hayatımda öle bi yere gitmedim ama rüyamda anlıyorum ben daha önceki bi rüyamda da gitmişim oraya..aradığım şey cilt bakım ürünleri gidiorum ordan kaldırmışlar satıcıya soruyorum şu stantda diyo gidiorum oraya uzaktan bakıyorum ilk nötricina çarpıo gözüme alıyorum nemlendirici ve toniği elime ama ben lençıstır alıcam diyorum kendi kendime sonradan da neyse bunları da aliim arada bunlardan da kullanırım diorum sonra lençıstırı görüyorum hemen önünde loriel aa du şu market ürünü loriele de bi bakiim diorum elime alıyorum kapağı çeviriyorum tam parmağımı kreme deydiricem sağımda arkamda solumda bi kadın!sağımdaki kadın bakımlı bi teyze hafif kilolu ama dengesi bozuk gibi elini bana uzatıyo ben dokunmasın diye arkaya doru adım atmaya çalışıyorum kadının eli iice yüzüme yaklaşıyo ve o sırada xman'in eli bacağıma değio ve çığlık!!!ama öle böle diil kesin üst kattakiler hatta onların üstündekiler bile duymuşlardır kabus gibiydi!ben bağırdım kocam ben bağırınca daha çok korktu :)..ve bu arada bu kadar korkmamın sebebi kıçımın açık kalmasından da olmuş olabilir..bu arada size ne aslında bundan ama sizden saklicak bişiim yok şu saatten sonra ben sliple yatmayı çok severim üstümde askılı altımda silip mis gibi rahat ediyorum ama her gece de korkuyorum şimdi ben böle yatıyorum allahım korusun ama gece deprem neyim olursa ne bok yerim acaba diyorum..hayırlısı artık..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder