16 Mayıs 2010 Pazar
Şampiyon BURSA!!!
olay budur ya...o kadar mutluyum ki sanki cimbomum şampiyon oldu :)..fenerliniz varsa alınmasın gücenmesin ama böle olucaı belliydi..cumartesi akşamı arkadaşlarla yemekteyiz ve fenerli olana bak gör denizli maçına dönücek bu olay ve bursa şampion olucak dedim güldü burdan ona en güzelinden okkalı kapak!!:)bursalı sayılırım o yüzden istedim şampiyon olmalarını ama en çok beşiktaştan gönderdiler ya ertuğrulumu ondan dolayı daha bi çok istedim beşiktaş ezdi gönderdi adamı ama o ne yaptı şampiyon burdan inanmayanlara da kapacıklar gönderiorum..ve trabzon sporun kalecisine de öpücükler gönderiyorum..bravo adama valla tek başına fenerin karşısında durdu..trabzonunun bazı oyuncuları mesela yattara,satmış gibiydi maçı bi yerden sonra koşmuyolardı yada bazıları kendi oyuncusu yerine fenerlilerin ayağına atıyolardı pasları ama onlara rağmen kaleci süperdi satmadı sergiledi kendini aferin ona demek ki futbolda prof.olmak böle bişi demek ki azizin parasına rağmen maçı satmamak!tebrik ediyorum..ve tebriklerin en büyüğü spiker hakana nasıl oldu, ne oldu da bursa beşiktaş maçına 2-2 dedi bilmiyorum ama alnından öpüyorum ve tüm bursalıları kutluyorum :)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

2 yorum:
ben bir trabzonsporluyum yemin ediyorum kudurdum sevinçten!!trabzonspor bu yıl iki kupadan etti fenerbahçeyi .süper yaa!!vuuuuuv harika!!belki böyle devam eder de başka anadolu takımlarını da görürüz kupayla inşallah ya.bıktım usandım artık olayın 3 takım etrafında dönmesinden..
aynen bende hemde bi gs olarak :)
3 takım arasında dönünce para yedirme olaylarıda ona göre oluyodu umarım devamı gelir ama ben en çok ertuğrul için sevindim bjklılar sindirmişlerdi adamı resmen..bursada olmak vardı dün gece :)
Yorum Gönder