11 Mayıs 2010 Salı

regl oldum gene cinler tepemde!

off ya her ay mı olur bu sancı döngüsü!
evvel zaman içinde bi gün sn jinekolog d.kontrol hapı kullan geçer dedi evlenene kadar kullanmadım malum evlilik sonrası kullanmaya başladım ve cidden ağrım felan kalmadı o dönemlerde ama hapın garip yan etkilerini görüp bırakmak zorunda kaldım ve ogün bugündür ağrı içindeyim ve işin kötüsü bu dönemin belirtileri 1,5 hafta önceden başlıyor yok sıcak su,yok maydanoz kaynat iç yok ağrı kesiciler hep takviye halindeler vücuduma..ama ı-ıhh olmuyo geçmio melet şey!şu anda sinirim tepemde kim ne dese batıyo ve inanılmaz bi ağrım var allam nolur hepimize yardımcı ol yarabbim..ay bi de sevgili x!beni bi türlü anlamıyo cinlerimi dahada çok tepeme getiriyo!manyak herif bi bokum bilmiyosun konu hakkında kapa çeneni de germe bizi öğrenemedin mi 1,5 yıldır her ay aynı şey!hayır ben sana bulaşmıyorum sende sana sarmam için uğraşma zaten derdim beni yeterince geriyo bi de üstüne sen sinir ediyosun beni!neyse aman öfkemi içimde tutarak allah için ne çare olur bilen varsa söylesin..ağlarım yoksa artık :(

2 yorum:

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

merhaba,
özellikle diktiklerim ve tasarladıklarımı paylaştığım bloguma baklerim, sevgiler

http://keddynindolabi.blogspot.com/

pınar dedi ki...

e o zaman gelirim :)