14 Mayıs 2010 Cuma

Deniz Baykal

elimden geldiğince haberlerden gazetelerden ve arada olan sohbetlerden dolayı ucundan kıyısından siyaseti takip ediyorum ve açıkçada seviyorum..17 yaşımdayken kendimi bi bok sanıp üniv.bitince kesinlikle siyasete atılıcaktım şimdi çok komik gelio yazarken bile çocukluk işte diip gülüyorum şurda iki cümleyi zor kuruyorum orda kesin vücut dilimle çözerdim olayları :)..neyse işte ya hayallerimden biriydi siyasete atılmak hatta o kadar abartmıştım ki bi 20 yıl sonra başbakan olucaktım varya o aralar bi de blog alemine iyiden sarmış durumunda olsaydım sizler için bile yasa çıkartırdım :P...ay bu da bişi mi ben bu kötü sesimle şan dersi alıcaktım,albüm çıkarıcaktım ve sonrada örövizyona katılcaktım hatta hala sahne kurgusu kafamda :) ondan sonra ver elini birincilik!!!:) e tabi oda olmadı ben noldum bu süre içerisinde peki muhasebeci anam ağlıyo bildiin ağlıo neyse şükür ya ya hiç olmasaydı..konuya tekrar dönmeye çalışırsam eğer buda bi beceri becerebildiim kadar gayret ediyorum ve aslında ben kimseciyim oy kullanmak lazım katılıyorum ama inan içime sinerek diil sadece kötünün iyisi olsun düşüncesiyle yapıyorum onuda..ama her zaman için al birini vur ötekine! ha ha bu arada kadın kafası hakkat farklı çalışıyo yada benim odaklanma sorunum var çünkü görsel haberlerde onların konuştuğunu elbette duyuyorum kafada bi şekilde yerde ediyolar ama aa bak bu gömlek ona olmamış,saçı ne bunun böle,ay yaşlanmış,ay çok bu yaşta ama maşallah gencecik durumlarındayım ve hala konuya dönemedim sıkılanlar zaten çoktan okumayı bırakmışlardır da sıkılıp hala okumaya devam edenler sonunda kaale alıncak bi halt çıkıcağını düşünenler varsa burda bırakın okumayı yoksa bi bokum yok öyle kendi başıma blogla dertleşiyo durumundayım şimdi başkaları tarafından okunucak olma ihtimali beni daha düzgün davranmam gerektiği yada daha aklı başında cümleler kurma konusunda geriyo ama sizi kandıramam da ben dümdüz biriyimdir genelde de dilim aklımdan önce çalışır buda tehlikeli olabilio kimi zaman ::)..aman işte sonuç olarak deniz iyi yaptı çekip gitmekle ve dönmemeli de duruşunu korumalı çünkü kendisi de bi kurt olduğu için kimin ne mal olduğunu nerelere kadar ne yapılabileceğinin farkında en azından bu şekilde bir ağırlığı oldu ve resmen siktirin gidin olum durumuna düşürdü bazı kendini bi bok sanıpta milletin yüzüne iyiyiz arkadanda yemedikleri bok kalmayanlara..o yüzden senci bile olmasam sana kocam bi alkış deniz baykal..

Hiç yorum yok: