21 Haziran 2010 Pazartesi

Allah'ım sana havale ediyorum!

hayatım boyunca kimse hakkında kötü düşünmedim,herkesin iyiliğini istedim,herkese elimden geldiği kadar yardımcı oldum çünkü annemden öğrendiklerimdi bunlar..şimdi gördüm ki kimse iyiliği haketmiyo!annemin ailesinde anladım bu gerçekliğide..bir iki kişi haricinde hepsi şerefsizmiş hepsi pisliğin vicdansızın tekiymiş!öyleki düşene bir de onlar vurdu!hayatım hep bişilerin savaşını vermekle geçti ve ben bu zaman zarfında hayatımı yaşayamadım yok o kadar da diil yaşadım ama hiç bir yaşanmışlık içime sinmedi hep birilerini merak ettim,kendimden çok şey verdim..fedakarlıklarım ailem içindi o yüzden asla pişmanlık yaşamadım ama bununla beraber gördüm ki kimse beni düşünmüyor..şimdi öyle bir süreci üzerime aldım ki allah yardımcım olsun ve sebep olanların (kendi ailem dışında) da bana çektirdiklerini çekmelerini diliyorum hakkımı helal etmiyorum!beni bu duruma getirdiler ya yüzleri gülmesin ve anlasınlar bize yaşattıklarından dolayı bunları yaşıyorlar..gerçi farkındayım kimsenin yaptığı yanına kar kalmaz burda olmazsa diğer tarafta muhakkak çıkar onlardan.Allah bizim yardımcımız olsun başkada kimseden bi halt beklemiyorum artık.o yüzden benden size tavsiye tecrubelerinizin yediğiniz kazıkla orantılı olmasını istemiyorsanız kendinizden başka kimseye güvenmeyin ve kimseyi körü körüne sevmeyin inanın kimse haketmiyor ve heran herkesden her kazığa hazırlıklı olun çünkü yapma potansiyelleri çok fazla olan insanlar var..

2 yorum:

azzzra dedi ki...

herkesin kendi vicdanı..rahatlarsa yapcak bişe yok.daha önce x dayının kısa giyme vb. tarzda eleştirilerinden dolayı gelen kısıtlamalrı suanda kendi kızında söz geçirememesi bunun en iyi örnegi..

pınar dedi ki...

gayet komik üstelik:)