17 Haziran 2010 Perşembe

en sonunda aldattım!

eski sevgililerimden biriydi hoş 15 günlük flörte sevgililik denirse..neyse bi şekilde bi araya geldik bana bitme nedenini sordu o anda,zamanında doğru düzgün hissetmediğim duygularım yüzünden biten birliktelik x bana o soruyu sorana kadar bendekinin ona karşı karşı koyulmaz bir heycan tutku olduğunu gösterdi çok üzüldüm bu gerçekliğin farkına vardığımda canım çok yandı ama sebebi kocamın üzülcek olmasıydı aslında canımı yakan..zavallı x bana ne olursa olsun bugün boşansan yeniden başlarız hayatını benimle paylaş dedi çok üzüldüm içim daha çok acıdı ama tamam dedim nede olsa insan denilen varlıklar bencildir..sonrasında olduğumuz yerden 5 dakikalığına ayrılmış olan kocam ve annem geldi sohbet felan kociş bana yaklaştı ben içimdeki pişmanlıkla ona karşı her zamankinden daha yakın daha sevecen daha ilgili oldum ve bay x'in gözler üstümde kesin bu sürtük napıyo ya demiştir böyle düşündü ki sonunda herkesin içinde hadi pınar gitmiyo muyuz dedi dondum kaldım kocam bana ben adama annem bana bakıyo ölsemde yerin dibine girsem bu utanç bitse dedim kendi kendime nasıl kötü bi pişmanlıktı yarabbim o ya :(..işte böle sonunda deli gibi bi sancıyla uyandım kocama sarıldım öptüm uyudum bugünde bay x'in adı geçti bulunduğum yerde şaka gibi diilde ne bu..gerçi cevabını biliorum kocamı çok seviyorum ama 2yıl sürüp 5 yıl önce biten ilişkinin kahramanını unutamamak her zaman onunla yaşamak beni yormuştu bu rüyayı görmeden önceki akşama Allaha yalvardım O'na tam cümleleri olmasada lütfen beni kocama daha çok bağla aklımdaki diğer insanı at ve beni affet demiştim canım Allah'ım da bana o gece aldatırsam ne hissediceğimi pişmanlığımı kocamı rüyamda göstererek aklımdakileri silip attı..çok şükür artık rahatım arınmış hissediyorum kendimi :)
inanmak güzel şey...bi de şu günah çıkarma olayı varya günah mıdır bilmiorum ama nasıl bi tedavi yöntemidir öle ya süper!bi araştırıp günah diilse onu da yapmak lazım ne dersiniz?

7 yorum:

ilhan dedi ki...

Neden o adamla evlenmediniz o zaman? Şu an onun kollarında huzur, mutluluk ve aşk içinde olabilirdiniz.

pınar dedi ki...

hangisiyle?2 yıllık ilişki evliliğe gitmek üzereydi ama ben evlenmek istemiyodum henüz ondan olmadı sonra da pişmanlıklar devam etti..diğer 15 günlük ise adı üstünde 15 gün heycan yoktu sıkılmıştım niye rüyamda onu gördüm hiç bilmiorum aklıma bile gelmeyen bi adamdı kendisi..ama bak kocamlada mutluyum onu çok seviyorum tek eksik aşk hiç aşık olmadım ona :(

azzzra dedi ki...

keşkeler fayda etmiyor..ama olsun hayırlısı böylemiş..hem sen senin sevdiginle değil seni sevenle evlendin :) çok şükür kocan seni çok seviyor,çok değer veriyor..sil aklından bu düşünceleri ve kocanın kıymetini bil canım :)

ayrıca geceleri üstünü ört düzgün rüyalar gör :))

ilhan dedi ki...

Yanlış anlamayın sizi yargılamıyorum ama gerçekten aşıksanız yine beklemediniz? Terk eden siz miydiniz o mu? Bir yola girmişsiniz artık yuvanızı koruyun tabi.

Ama aşk.. Aşk çok farklı bir şey gerçekten:

http://ilhanbilaloglu.blogspot.com/2010/04/ask.html

http://ilhanbilaloglu.blogspot.com/2010/05/ask-ii.html

pınar dedi ki...

azra, :) bunları bi gün kocama sölersen fena olur ona göre :)

ilhan,kesinlikle farklı çok nadir bulunan bişi ama hayatımdaki çalkantıları düşününce hayırlısı buymuş iyiki buymuş zaten diyorum..

azzzra dedi ki...

bana iyi davran :)

pınar dedi ki...

hıh :)