18 Haziran 2010 Cuma

ölsem de bir kalsam da bir..

gitsem de biir kalsam da bir benim için yok hiç farkı o şarkı oldu ölsemde bir kalsamda bir...hersey için Allah'a binlerce şükür hep beterin beteri var pınar isyan etme şükret diye kendime telkinlerde bulunmuşumdur ama gün geliyor yaşadıklarım beni zorluyor bana ağır geliyor sürekli bir tercih hakkı söz konusu oluyor hayatımda..ve ben o çok bunaldığım işin içinden çıkamadığım dönemlerde hep ölmek isterim sessizliğe gömülüp kimseyle konuşmamak kimseyle bişi paylaşmamak kimsenin sıkıntısını bilmemek ve aslında bi hayli farkında olup kendimden de korkan biriyim aslında ben acayip derecede ölüme meğilli biriyim..ölünce oradaki hayat başlicak ki ben buna hiç hazır diilim olamam da..yaptıklarımın hesabını verebilecek temiz insanlardan da değilim ama bazen hayata karşı başka şansım yokmuş gibi geliyor hayatımı nasıl yoluna sokucağım konusunda oldukça başarısız biriyim..belki de kendimi bildiğimden..hayatım boyunca hiç kolay bi insan olamadım başaramadım hep bişilerin savaşı içinde olduğumdan dolayı sanırım o yüzden de hep tercih hakkım oldu 1-2 alternatif çözümler oldu hayatımda 1 bana uyuyorsa 2 ona uymadı ve ben hep o noktalarda tıkandım hep anasını satiim olan bitenin karart gözünü bak başının çaresine bugün girmezse hayatım bi gün yoluna girer en azından şu anlarda sorunların yüzünden başkalarının hayatını da mahfetme.allah sana bunu layık görmüş bunu yaşamalasın ve herkesin huzuru için kendinden vazgeçmelisin çünkü yaşadıkların alalade şeyler diil..napalım denedik en azından dersin diye ama olmuyor oda olmuyor..sıkıntılarımı azaltmak için en basitinden kocamdan ayrılmam gerek -ki bu adam dünya iyisidir beni her şartta düşünür hep yanımdadır hep çözümle gelir fakat bulunan çözümler , çözümleri getiren insanların bakış açısına kalmıştır bir nevi herkes bi şekilde bişileri zora sokmaktadır ve bu durum beni çok yordu..kısacası ya ölüm yada boşanıp hayata yeniden başlamak.

1 yorum:

azzzra dedi ki...

bu bir şaçmalık bir daha duymak istemiyorum ne ölümü ne de ayrılıgı!!