14 Haziran 2010 Pazartesi

bugun

...evdeyim çok uykum var işi askıya astım kalkmadım yataktan ve o saatte işe gitmemenin keyfini çıkardım..kalkınca ufak bi temizlik koca göbeğimi eritmek için hafif bi kahvaltı..sonrasında ise ebru şallıcımın plates cd karşısında bi kaç egzersiz yapmaya çalıştım ama hatun beni gerdi!severim bu kadını ama ağzını yaya konuşup sanki sevişio gibi nefes alıp vermeleri cinlerimi tepeme topluyo ötesi yok bi anda kendimi ne len bu başka cd mi acaba die düşünmediğim olmuyo diip olayı abartmak istedim ama yapmıcam :)..ay bide şu sörvayvırdaki güzeller güzeli gizemde böle yaydıra yaydıra konuşuo ya boğazlayasım gelio düşünüorumda ben öle konuşsam kocam ağzıma iki çarpar toparlanırım sonra :D..
haftasonu alış veriş yapıldı ben cimrisi nasıl olduysa paraya kıydı bi kaç bişi aldı kendine ama size resimleri netten kopi peys yapıp göstericem makina düştü kırıldı :( neyse sağlık olsun bu bahaneyle yenisini almak zorunda kalıcaz ama napalım..bakalım bakalım neler almışım..

1- ysl'den ciddi bi para kıyımı yapılarak alttaki dünyalar tatlısı allık alındı alırken buna bu kadar para vericek olmama inanamıyorum die die..
evet aldında ne oldu pınar durumunda evin yolunu tutarken pazar günü gezme öncesi denendi ve bayıldım..özellikle pofidik süngerine yanağınıza sürerken yumuşacık bi dokunuş bıraktı..aynı göründüğü gibi bi renk bıraktı yanaklarımda ama cildim problemli olduğundan ve çok iyi makyaj kabiliyetine sahip olmamamdan dolayı bende bu renk biraz sırıttı yada makyaj yapmayan bana fazla geldi yoksa koci ve diğer insancıklar tarafından beğenildi..dediğim gibi çok fazla ürün denememiş ve çok fazla makyaj yapmıyor olmam size bunu tavsiye edemicek olmam anlamına gelmior benden geçti verdiğim paraya değdi gerisi benim el becerime kaldı evet tavsie ediyorum :)

2-loriel teleskopik rimel..

bildiğin givencinin takliti ama başarılı!kocam resimlerimi koymama yasak getirmeseydi size her anımın resmini yüklerdim ve doya doya anlatırdım ama malum yasaklıyım neyse kirpiklerim bildiğin görünmicek kadar güççük ve anlaşıldığı üzre cimri olmam dolayısı ile bağlantılı olarak en çok kullanılan rimel meybilindi işte iki hafta önce alınan bi üründür bu ysl adanadan alındı malum burda yok..neysem işte şu uyduruk totiş kadar yerde gezerken gezmede ykm tek alış veriş merkezimiz :)!orda ürünlere bakınırken şu teleskopik rimel ile karşılaşılır denenir ve budur denilip 10-15 dk düşündükten sonra alınan bi rimeldir son derece memnuniyet verdi bana minnik kirpiklerime takma kirpik takmışım etkisi yarattı ve buda sınıfı geçti..yalnız tek sorun eve gelip netten özelliklere bakarken(normal insanlar almadan önce yorumlara bakar ama ben aldıktan sonra) ykmye bi ton küfredildi!nette kdv dahil 33 ben 42,99 aldım!şerefsizler ne adiler ya totiş kadar yerde yaşıyoruz mecburuz die anamızı isticekler resmen..gerildim ama rimele dokununca geçti yani cicikler ürün vaad ettiği uzatmayı verio alın kullanın pişman olmicaksınız..
tekrar bu hafta sonu alınanlara dönelim..
3-mac pudra şu bihterin kullandığı stüdyo zımbırtısı dediğim gibi cildim problemli klinik ve maxın pudralarını kullanmıştım daha önce klinik son derece beni memnun etti fakat max ı-ı beğenmedim son olarakta bunu denedim hemen hemen her blogta macte mac denilio bende dayanamayıp aldım beğendim istediğim kapatıcılığı sağladı olmayanlar alsın tek korkum morkelebeğin dediği taş durumuna dönüşürse çok üzülücem onu biliorum parayı sokağa atmış olmak ağlatır bile beni..


makyaj ürünleri bu kadar ve sanırım bunlar bana 1 yıl kadar gider:)..diğer aldıklarım ise zaradan iki iş için pantalon biri yüksek bel krem diğer normal standart bişi bi espirisi yok..mangodan bi uzun elbise bi de etek..
romandan kalem etek ve gömlek..livaystan bi kot 2 tişört son olarakta kemal tancadan babet bu arada kemal tancanın üzerine tanımam..
işte bu kadaaar...





3 yorum:

azzzra dedi ki...

iştee bu :)))
gittii kontörr geldii kuruşş misaliii,gittiii eskii pınar geldii yenii pınar :)

güle güle kullan tatlım..

pınar dedi ki...

:)) herseyin sebebi sen ve beni alet ettiğin şu bilog dünyası :)

azzzra dedi ki...

pişman olmıcaksın :))