17 Haziran 2010 Perşembe

pişti olmak

nimet çubukçu hanım efendiciim (beğenirim kendisini) biliyosunuz ki yan yana oturduğu dilek hanımla pişti oldu çok şükür etek renkleri farklı pembe eteğe denilecek söz bulamıyorum..neyse bu maalesefki çok özenerek gittiğim bir arkadaşım düğününde benim de başıma gelmişti ve ben gülüp geçememiştim en sinir olduğum şeydir biriyle aynı giyinmek!kesinlike olan sadece bende olmalı kıyafet konusunda..tamam nette birinde görüp beğenip alırım ama aynı yerde yaşamıyo olmamız inanılmaz rahatlıktır benim için diğer türlüsü ise ızdırap.aslında belkide düşündüğüm salaklık sonuç olarak herkes kıyafeti farklı taşır ama genede kendimi ikna edemiyorum hayatta her zaman için bir sivrilme bir farklı olma isteğim vardır benim.neyse çok uzatmadan artık ne kadar eli sıkı biri olduğumu az çok anladınız hem eli sıkılıktan hem kimsede olmasını istemediğimden her yer itina ile aranır ve en güzel elbise bulunur bulunurda ne olur hatunun tekiyle düğünün ortasında pişti!tüylerim diken diken sinirler bildiğin tepeme geliyor ve böyle olgunlukla durumu idare edenleri de taktir ediorum..

Hiç yorum yok: